News - Claw crane machine cumpetenze-osservate a direzzione di rotazione di a zampa

Per sapè à scuzzulà l'artiglia, u macchina di gru a artigliadi solitu gira. Per i ghjucatori chì ghjucanu per a prima volta, truverete chì a zampa hè stata diretta à a pusizione chì vulete afferrà, è serà spenta quandu a zampa hè falata. Questu hè chì a zampa girarà da sè stessu.

mini-claw-machine-6

In quantu à a rotazione di l'artiglia, questu hè da esse osservatu. Diverse macchine di gru à artiglia anu diverse direzzione di rotazione è anguli. Qualchidunu giraranu in u sensu orariu, alcuni giraranu in senso antiorario, è l'angolo di rotazione hè diversu.

 

Per fà chì l'archjata chjappà accuratamente a pusizione chì vulete capisce quandu si scende, pudete solu scuzzulate l'artiglia è calculà a so direzzione di rotazione è l'angolo in anticipu. Questa hè una attività tecnica, è hè necessariu di sapè cumu cumminà l'osservazione è a pratica per fà ghjudizii precisi.

 

In ogni casu, a maiò parte di l'artigli giranu in u sensu orariu, è l'angolo di rotazione generale hè di circa 60 gradi. Di sicuru, e unghie di certimacchine gru a artigliasò assai rigidi è ùn ponu esse scuzzulate in tuttu. Pudete cuntrollà solu per vede s'ellu ci sò pupi chì e so unghie ponu solu mantene u centru di gravità dopu chì l'artigli anu rotatu.

 

S'ellu ci hè, tandu principiatu, se no, ci hà da costu assai di soldi à spustà lu pianu pianu, è spustà lu passu à passu finu à chì l 'claw di a machina crane crane pò catturà u centru di gravità.


Tempu di post: 25-dic-2021