News - Cumuni cumuni di i dispusitivi di i zitelli

L'equipaggiu di i zitelli cum'èpupamacchina di gru a artiglia,cavalcate per i zitelli,macchina di ghjocu arcade di basket, etc. anu cumune cumune.

doll claw crane machine

1. Persistenza

I boni ghjoculi di l'equipaggiu di ghjocu per i zitelli facenu chì i zitelli ghjucanu ripetutamente, pensanu da diverse anguli, è ghjucanu per un bellu pezzu senza annoiarsi.I zitelli sò sempre pieni di curiosità, è spessu inventanu novi modi per ghjucà i ghjoculi.Inoltre, amanu aduprà a so imaginazione per acquistà una nova cunniscenza di a cunsola di ghjocu, è u zitellu sarà felice è divertitu.

 

2. In scena

L'equipaggiu di ghjocu per i zitelli deve esse diversu secondu l'età è a capacità di i zitelli.I zitelli piace à ghjucà cù i ghjoculi chì ponu operà.Troppu difficiuli farà i zitelli frustrati, è troppu simplice li farà sentu annoiati.Dunque, a difficultà deve esse stabilita secondu l'età di a basa di clienti.

 

3. Shareability

I zitelli piace à ghjucà cù i zitelli di a listessa età o adulti in a famiglia, cusì un bonu equipamentu di ghjocu per i zitelli deve permette più di duie persone à ghjucà inseme.A più impurtante, u ghjocu genitori-figlioli pò prumove a cumunicazione genitori-figlioli è rinfurzà a relazione genitori-figlioli.

 

4. Apertura

Un bonu equipamentu di ghjocu per i zitelli ùn hà micca un usu limitatu.I zitelli ponu scopre è sviluppà diverse modi pussibuli di ghjucà da elli stessi.L'adulti ùn deve micca limità i zitelli per ottene u solu scopu.Ogni zitellu hè un individuu indipendente.Hà a so propria imaginazione, è e so idee deve esse rispettate.L'equipaggiu di ghjocu è i ghjoculi aperti per i zitelli ùn anu mai avutu una manera standard è fissa di ghjucà.Permette à i zitelli di ghjucà cù a so imaginazione è di sviluppà a so intelligenza..

 

5. Divertimentu

Ogni zitellu hà un core chì piace à ghjucà.Un bonu equipamentu di divertimentu deve esse assai divertente, micca solu un modu unicu di ghjucà.Un bonu equipamentu di divertimentu pò accumpagnà a crescita di i zitelli, è ancu fà chì i zitelli crescenu più felice, lascendu a felicità è a risa in a zitiddina.


Tempu di Postu: 21-Mar-2022