Notizie - Ammaistrà 4 punti di a cunniscenza di mantenimentu di Macchina di Ghjochi di i zitelli per fà più faciule u funziunamentu di u locu

Oghje ghjornu, i campi di ghjocu di i zitelli à l'internu sò i lochi di divertimentu i più impurtanti per i zitelli, è i campi di ghjocu di i zitelli à l'internu sò spessu affollati, ciò chì pò facilmente cunduce à a perdita di attrezzature o danni. Un campu di ghjocu interiore di successu per i zitelli deve esse miglioratu è fattu in tutti l'aspetti. Preparazione di u travagliu. Mantenimentu regulare diMacchina di Ghjocu per i zitellipò ancu allargà a vita di serviziu è vi portanu benefici. In listessu tempu, a sicurezza di i consumatori hè ancu garantita beneficamente.

coin-operated-football-game-table-3

U primu passu: ispezioni regulare.

U persunale di manutenzione di l'attrezzatura deve verificà regolarmente se a tensione di l'attrezzatura è u valore attuale sò normali, se u sediu di l'attrezzatura hè intattu, se u mutore è i so bulloni di fissaggio sò anormali, ecc.

U sicondu passu: mantenimentu regulare.

Personale di manutenzione di Macchina di Ghjocu per i zitellideve aghjustà regolarmente oliu lubrificante à l'attrezzatura per riduce l'usura durante l'operazione. L'attrezzatura deve esse gestita da una persona dedicata, è i non prufessiunali ùn devenu micca spustallu per evità incidenti inutili.

happy-athletes-soccer-game-machine-1

U terzu passu: l'attrezzatura conduce un'operazione di prova.

Durante l'operazione di prova, verificate s'ellu ci hè un rumore anormale durante u funziunamentu di l'attrezzatura; sì u switch di viaghju hè normale; s'ellu ci hè una fuga d'oliu in u sistema di circuiti d'oliu, ecc. Se ci hè un difettu, deve esse riparatu da una persona dedicata, è ùn smuntate micca e parti à piacè. Tutte l'ispezioni ponu inizià a so operazione solu se l'attrezzatura hè normale.

U quartu passu: prutezzione di sicurezza.

Per i periculi di sicurezza nascosti scoperti durante u funziunamentu di l'attrezzatura, l'operazione deve esse fermata immediatamente è i periculi nascosti devenu esse eliminati in tempu, è a macchina ùn deve micca esse permessa di girà cun malatie. Ogni apparecchiatura di divertimentu à grande scala deve avè un pianu d'emergenza diversu, affinchì i turisti possinu esse evacuati à tempu dopu una situazione periculosa per assicurà a sicurezza di i turisti, è misure di prutezzione di sicurezza devenu esse prese quandu hè necessariu.


Tempu di posta: Sep-16-2021