News - Chì tippu di cunsole di ghjocu per i zitelli ponu ghjucà i zitelli di tutte l'età

In parechji supermercati o grandi cumplessi cummerciale, pudete vede assai zitellis spazii di ghjocu. A maiò parte di u tempu in questi zitellis spazii di ghjocu, assai zitelli si riuniscenu per ghjucà. Avà più è più persone ghjucanu L'ochji di fà una furtuna cercanu i zitelli internis parchi di divertimentu, è u sviluppu di più è più diversificatu hà purtatu à u sviluppu di i zitellis cunsole di ghjocu per i zitelli di tutte l'età(Kiddie ride,cmacchina di gru di lege), Allora chì tipi di zitelli ponu ghjucà i zitelli di tutti l'età E cunsole di ghjocu?

coin-operated-car-kiddie-ride-8

Prima di tuttu, per un parcu di divertimentu per i zitelli interni, u disignu è a pianificazione di u locu hè assai impurtante. Deve avè una forte creatività è imaginazione. Tutti i parchi di divertimentu caldi per i zitelli sò cuncepiti è custruitu cù cura. I zitellis parchi di divertimentu sò generalmente cuncepiti per distingue trà i zitellis gruppi di età. I zitellis cunsole di ghjocu per diverse fasce d'età sò diverse. Questu hè chì i zitelli di diversi gruppi d'età anu diverse manere di ghjucà, cusì pensu Per cuncepisce un bonu zitellus parcu di divertimenti, hè necessariu avè una cunniscenza più completa di i modi in quale i zitelli di diverse età ghjucanu, è cunnosce e so preferenze è bisogni, in modu di cuncepisce megliu i zitelli.s parcu di divertimentu; in termini simplici, à 0- In u gruppu di età di 3 anni, hè necessariu di dà à i zitelli in questu gruppu di età più ghjochi di sperienza sensoriale. Stu tipu di macchina di ghjocu di i zitelli hè in generale in relazione cù l'ughjettu reale, cum'è u ghjocu di i zitelli, cum'è a sabbia è u fangu. Equipamentu; trà l'età di 3 è 6 hè u prucessu cognitivu di i zitellia sucetà. Per i zitelli di questa età, duveranu ghjucà più zitellis cunsola di ghjocu chì pò esse participatu da parechje persone; per i zitelli trà 6 è 8 anni, Pudete ghjucà à i machini di ghjocu per i zitelli chì necessitanu forti cumpetenze d'urganisazione è forza fisica, è i zitelli più vechje di questa età ponu sceglie ghjochi secondu e so preferenze.

 

Questi fattori deve esse cunsideratu cumplettamente in u disignu di parchi di divertimentu per i zitelli prima di pudè esse amministratu bè. Inoltre, i cunsola di ghjocu per i zitelli implicanu u sviluppu intellettuale di i zitelli, chì hè ancu un fattore chì i genitori sò particularmente preoccupati.


Tempu di Postu: Dec-13-2021