News - Cumu sceglie l'equipaggiu di ghjocu per i zitelli d'alta qualità

In quantu à a scelta di l'equipaggiu di ghjocu di i zitelli d'alta qualità (Kiddie Ride,Swing Game Machine,Claw Crane Machine), chì sò i normi per a nostra riferenza?Fighjemu un ochju inseme.

Kiddie Ride

1. Playability

A ghjucabilità di u pruduttu pò aumentà assai a probabilità di ritornu di i clienti.A ghjucabilità hè principalmente riflessa in u stilu di designu è a funziunalità di u parcu.Per esempiu, certi parchi sò troppu decoru in u disignu è anu poveru funziunalità.I zitelli ùn saranu mai più ghjucati dopu à ghjucà una volta.Se vulete ghjucà per a seconda volta, hè cunsigliatu di sceglie u tipu di quadru.

2. Divisione sub-regionale

I zitelli di ogni gruppu di età anu diverse preferenze, cusì una attenzione particulari deve esse pagata à u disignu di u parcu: pò esse designatu in diverse spazii durante a pianificazione.Di sicuru, stu disignu pò ancu esse carricu separatamente.Pò maximizà u valore di l'equipaggiu è aumentà i rivenuti.

3. Apparizione di u dispusitivu

A maiò parte di i parchi interni di i zitelli sò furniti per i zitelli per ghjucà, cusì a bellezza di l'apparenza determina a qualità di l'operazione, è hè ancu u primu articulu chì l'operatori devenu attentu.Culori culuriti è formi stravaganti sò sicuru d'attirà u favore di parechji zitelli.

4. Qualificazione di u fabricatore

Ogni fabricatore deve esse formalmente registratu.Andemu à u situ ufficiale per verificà, qualificazioni è onori, etc. sò generalmente spiegati chjaramente nantu à u situ ufficiale, è poi verificate se u fabricatore hè regularmente, s'ellu hè registratu, etc.

5. Prezzu

U prezzu hè sempre un aspettu maiò per l'operatori à cunsiderà.Ogni cliente hà un investimentu diversu è pò avè bisognu di cambià.In e cundizioni di cumminà i fatturi di sopra, cumu sceglie un bonu fabricatore à u stessu prezzu hè a nostra prima cunsiderazione.Ma ricurdatevi di una cosa, uttene ciò chì avete per ogni centesimu, è avemu scontru assai utilizatori chì si dispiacenu a so compra per via di u prezzu bassu.

6. Hè megliu avè caratteri di cartone chì i zitelli sò familiarizati

I zitelli sò una casa d'amore tipica è un gruppu neru.Se ti piace un'animazione, naturalmente ti piace qualcosa in relazione à questa animazione.Se i caratteri di i cartoni prediletti di i zitelli sò aghjuntu à l'equipaggiu di divertimentu di i parchi di ghjocu per i zitelli, naturalmente aumenterà a bona vuluntà in u core di i zitelli.

7. Sensu generale

Pruvate perseguite l'atmosfera generale è a novità.Fate una bona impressione nantu à i zitelli è i genitori.

 

Sè vo vulete curriri un campu di ghjocu di i zitelli d'alta qualità, hè assai impurtante per cumprà l'equipaggiu di divertimentu adattatu, è l'operatore deve esse bè à gestione è maestru di i metudi curretti.


Tempu di Postu: Feb-21-2022