Notizie - Cumu fà i vostri parchi di divertimenti per i zitelli più culuriti!

1. Stile di tema
Ci sò vari stili tematichi di decorazione di i parchi di divertimenti per i zitelli, cum'è oceanu, foresta, caramelle, spaziu, ghiacciu è neve, cartoon è cusì. Prima di a decorazione, una cunsiderazione cumpleta è un'inchiesta devenu esse fatte per determinà chì tippu preferiscenu i zitelli, in modu da determinà u stile tematicu di u parcu. Dopu chì u stilu sia determinatu, l'attrezzatura di divertimentu è a decorazione di u situ devenu esse cuncipiti intornu à u tema, affinchì tuttu u parcu di divertimenti di i zitelli possa avè u stile visuale generale, è ùn ci serà micca sensu di disordine.

2. Accoppiu di culore
A dicurazione di u paradisu di i zitelli in culore è spaziu cù u megliu luminosu, rilassatu, piacevule cum'è a direzzione di scelta, pò ancu esse più culore di cuntrastu. Per distingue l'effettu spaziale di e diverse funzioni, u culore di transizione pò generalmente sceglie u biancu. Progettate u spaziu di u paradisu di i zitelli in culori, micca solu adatti per a psiculugia ingenua di i zitelli, ma ponu ancu attirà a so attenzione per a prima volta, affinchì u parcu di divertimenti sembri più sanu è culuritu.

3. Salute è sicurezza
Ancu se parechji parchi di divertimenti per i zitelli devenu esse decorati cù facilità di sicurezza, a prima cosa da cunsiderà hè di furnisce facilità sicure per i zitelli. Dunque, in a dicurazione di u paradisu di i zitelli, i materiali devenu esse rispettosi di l'ambiente è ùn devenu micca cuntene sostanze tossiche o odori irritanti; i fili ùn devenu micca esse esposti fora; l'attrezzatura deve esse ben prutetta da sacchetti molli è rete protettive; i bordi è l'anguli devenu esse tondi o curvi.

4. Innuvazione caratteristica
A dicurazione ùn deve micca imità cecamente altri stili. Hè necessariu unisce a dimensione è a situazione di u mercatu di u paradisu di i zitelli per creà u so propiu stilu di decorazione per mezu di riferenza + Innovazione + avanzata, in modu da dà à i clienti una impressione più profonda, formendu cusì l'effettu di marca è avè più flussu di passeggeri.

5. Atmosfera generale
L'atmosfera ambientale hè custruita intornu à u cuncettu di educazione in u divertimentu, chì mostra u cuncettu ambientale culuritu di u paradisu di i zitelli. In ogni spaziu di u parcu, a funzione è l'ughjettivu di u paradisu di i zitelli devenu esse enfatizati da l'aspetti di a corrispondenza di i culori, a selezzione di materiale è a dispusizione generale, in particulare in l'aspettu di u culore è di u tonu, in modu da risponde à i bisogni estetichi di l'anima di i zitelli.
In generale, u cuncepimentu di decorazione di u paradisu di i zitelli hè basatu principalmente nantu à e necessità attuali di u situ, dispusizione ragiunevule, attenzione à u stile di decorazione, culore, ecc., Micca solu per cunsiderà l'effettu generale, ma ancu per riflettà pienamente e so proprie caratteristiche.

mmexport1546595474944

mmexport1546595474944


Tempu di posta: Dic-15-2020