News - U mantenimentu riduce a rata di fallimentu

Parechje persone anu acquistatu l'equipaggiu di divertimentu cum'è cavalcata di zitellu,macchina di gru a artiglia,macchina di spinta di monete è ùn importa micca induve l'equipaggiu hè stallatu. Una foto di l'equipaggiu di divertimentu hè pusatu è aspittendu per cullà i soldi, aspittendu per guadagnà soldi, ma spessu dopu chì l'equipaggiu corre per un bellu pezzu, parechji prublemi minori cumincianu à apparisce, cusì aghju cuminciatu à lagnà di a qualità di i pruduttori è cusì on. Comu ognunu sapi, l'equipaggiu di divertimentu, cum'è a vostra vittura, hà ancu bisognu di mantenimentu.

coin-operated-car-kiddie-ride-8

Cù i continui cambiamenti in a dumanda di i turisti, u numeru è i tipi di prudutti di divertimentu anu aumentatu, risultatu in assai novi equipaghji di divertimentu. Allora cumu mantene bè è ghjucà u so valore in questu tempu?

Prima di tuttu, l'equipaggiu di divertimentu hè generalmente fattu di una cumminazione di plastica rinforzata cù fibra di vetru. Per evitari i fatturi climatichi chì afectanu a vita di serviziu di u pruduttu in una certa misura, u locu di stallazione di l'equipaggiu di divertimentu deve esse in un locu asciuttu è ventilatu, è a pulizia regulare deve esse realizata à i tempi ordinali. Per evità a corrosione è a ruggine di e parti. Ciò chì l'operatore hà da fà hè di fà l'ispezione è u mantenimentu in u tempu dopu avè scontru qualchì tempu speciale.

kiddie-ride

Sè u novu equipaggiu di divertimentu hè in funziunamentu, s'ellu ci hè un fallimentu subitu, chì affetta l'esperienza di i turisti, facilmente causarà certe pèrdite à l'operatori. Per impediscenu stu tipu di situazione, l'operatore deve fà un bonu travagliu di ispezione è mantenimentu in i tempi ordinali, truvà anormalità, è risolve in u tempu.

Inoltre, deve esse nutatu chì a maiò parte di i novi prudutti muderni di divertimentu anu strutture cumplessi è cuntenenu assai parti. In u prucessu di l'ispezione, u persunale pertinente ùn deve perseguite ciecamente a velocità, ma deve fucalizza nantu à l'efficienza è a qualità generale per riduce a probabilità di anomalie.


Tempu di Postu: 22-Nov-2021