News - Chì sò i vantaghji di a stallazione di una zona di riposu accantu à l'equipaggiu di ghjoculi di i zitelli ?

Hè assai bona idea di disignà una zona di riposu intornu à l'equipaggiu di divertimentu di i zitelli. In particulare, pudemu fà i seguenti:

Claw Crane Machine

coin-operated-claw-crane-toy-machine-1

Pone parechji tavulini è sedie intornu à l'equipaggiu di divertimentu di i zitelli per i genitori per accumpagnallu à riposu. Riviste, libri o acqua potabile ponu esse furniti durante u restu. U locu di l'area di riposu deve esse raghjone pusatu. In generale, hè necessariu di assicurà chì l'area di ghjocu di i zitelli hè in u campu di visione di l'area di restu per assicurà chì i genitori ponu vede i zitelli.

Coin Pusher Machine

Gold-fort-coin-pusher-machine-for-6-players-5
Serviziu extra: L'ughjettu di serviziu principale quì hè sempre l'escorta. I zitelli si diverte, chì facenu i genitori ? Fighjate, hè noioso, nò ? Allora pudemu urdinà qualchi ghjurnali, riviste è diversi libri. Questu ùn costa micca assai, ma dà à i genitori una ricunniscenza psicologica assai bona. Solu quandu accunsenu cù i zitelli, veneranu spessu.
L'area di riposu di l'equipaggiu di divertimentu di i zitelli pò esse stallatu secondu u metudu sopra, in modu chì l'equipaggiu di divertimentu di i nostri zitelli ponu attirà più genitori per portà i so figlioli à ghjucà. Per aumentà più flussu di passageri.


Tempu di Postu: Nov-08-2021