News - Chì ghjè u mutivu chì i cunsumatori sò cusì addicted to the Claw Crane Machine?

Attualmente, ci sò tutti i tipi dimacchina di gru a artiglia nantu à u mercatu, in tutti i centri commerciali, cinema, supermercati è strade pedonali.Cumu un equipamentu di divertimentu cusì simplice attrae stu gruppu di persone passu à passu?Chì ghjè u sicretu psicologicu daretu à sta maravigliosa attrazione ?

claw-crane-machine

01. L'intrattenimentu frammentatu hè più adattatu per i bisogni di ogni ghjornu

U prucessu di "addiction à a piccula scala" hè ancu un prucessu di cunsumu intensivu di risorse d'attenzione, chì solu aiuta à e persone à liberà u stress è regulà e so emozioni, perchè ancu l'adulti ùn si ricusanu di "catturà uni pochi" in ocasioni.Un altru mutivu impurtante per a popularità di umacchina di gru a artiglia hè a so funzione di "intrattenimentu frammentatu".

Ci sò parechji fatturi in questa caratteristica: unu hè "bassu soglia di ecunumia è costu di tempu", è l'altru hè "alta rata di cuntattu in un ambiente rilassante".U locu induve umacchina di gru a artiglia hè postu hè ellu stessu un locu per l'oziu è u cunsumu.U terzu hè "convenzione è divertente".Ancu s'è certi pirsuni sò spicializati in capiscenu e cumpetenze di bambole, ponu ghjucà senza cumpetenze.U funziunamentu simplice è l'atmosfera piena di innocenza è divertimentu aumentanu ancu a participazione di e persone.

 

02. Addiction à piccula scala causata da dopamine

Ùn sottovalutate miccamacchina di gru a artiglia.Quandu a ghjente tira uni pochi di muniti in umacchina di gru a artiglia, aspittàvanu di catturà a pupa chì volenu.A gioia purtata da questa aspettazione è eccitazione hè assai faciule.Addictive.

Se a pupa hè catturata cù successu, u circuitu di u cervellu secreterà dopamina per purtà sentimenti dolci, ma s'ellu ùn hè micca pigliatu, u livellu di dopamina scenderà assai bassu, purtendu u sensu di "delusione".À questu tempu, per rinfurzà l'esperienza, a ghjente spessu piglia è piglia torna, è u prucessu hè fascinante.Ancu s'ellu sapete chì a probabilità di catturà a pupa hè assai menu di a probabilità di fallimentu, hè sempre difficiule di rinunzià a tentazione di "una volta più".

A più tentativi, u più grande u costu affundatu, è u più difficiuli hè per a ghjente di sguassate, facendu più tentatore di tirà una munita è ghjucà uni pochi di più volte.

 

03. Reduce a difesa di l'altri è accurtà a distanza psicologica

Ci hè un altru fenomenu ntirissanti circa catturà pupi: giovani coppiu tendenu à catturà pupi di più cà i zitelli è dà pupi à l 'àutri, è ancu maturu, adulti seriu sò spessu micca vergogna à catturà pupi, è ancu cuntenti di socialize Show loot nant'à u web.

Questa hè in realtà una interazione interpersonale guidata da a mentalità difensiva.Hè innegabile chì l'attu di "catching dolls" stessu, u prucessu di fucalizza nantu à catturà pupi, è l'imaghjini di varii pupi sò tutti "stupiti è carini", è questu tipu di "stupidu cuteness" hè precisamente per avvicinà psicologicamente. relazioni interpersonali.L'arma invisibile di a distanza.Sti trasmissioni è sprissioni, intenzionalmente o micca, riducenu e difese di l'altri, è à u listessu tempu, rinfurzeghjanu ancu l'autodifesa.A bellezza di elli vale a pena capiscenu.


Tempu di Postu: 10-Jan-2022